Baķuška – spilgts sātanisma un nelojalitātes piemērs

Laikraksta “DDD” lasītāji izmanto Latvijas Nacionālās frontes jauno mājas lapu www.fronte.lv un, vērojot Latvijā notiekošo, vēlas uzzināt arī LNF un laikraksta “DDD” veidotāju viedokli.

 

Labdien, laikraksta “DDD” veidotāji!

Kas jums sakāms par interneta vietnē Apollo.lv publicēto ziņu: “Latvijas Vecticībnieku Pomoras baznīcas Centrālās padomes priekšsēdētājs tēvs Aleksijs (Žilko) ar parakstu apliecinājis savu atbalstu valstī patlaban notiekošajai parakstu vākšanai par pilsonības piešķiršanu Latvijā dzīvojošiem nepilsoņiem. [..]

Tēvs Aleksijs uzskata, ka nepilsoņu atbalsts ir kristiešu apustuļu pamācību izpildījums.

“Šāds svarīgs pasākums ir jāatbalsta visiem labas gribas cilvēkiem. Kristieši šādā veidā var izpildīt svētā apustuļa Pāvila pamācību: “Palīdziet viens otram un tādā veidā izpildiet Kristus likumu!” – Bībeli citēja tēvs Aleksijs.”

Vai vecticībnieki gadījumā netiek uzskatīti par tiem Latvijai lojālajiem krieviem, kuri šeit skaitās īstie Latvijas pilsoņi??? Neesmu aktīvs baznīcā gājējs, taču man kaut kā šķiet, ka vecticībnieku baķuška ir kaut ko sajaucis kristīgo vērtību skaidrošanā. Ko varam darīt, lai apturētu šo marasmu? Man jau sāk piegriezties tā ņirgāšanās par latviešiem.

Cīņai sveiks!

Valdis

 

 

LNF priekšsēdētāja Aivara Gardas atbilde “DDD” lasītājam Valdim

 

Aivars Garda: Pilnībā jāpiekrīt mūsu lasītājam Valdim, ka ar šo mācītāju – vecticībnieku baķušku – kaut kas nav kārtībā. Viņš tik tiešām skaidro kristīgās vērtības ačgārni, bet skaidrot ačgārni kristīgās vērtības – tas nozīmē būt sātanistam. Tā ir vispārēja definīcija.

Kā mēs zinām, melu tēvs ir Sātans, vai otrādi – Sātans ir melu tēvs. Tātad šis tēvs Aleksijs, citējot apustuļa Pāvila mācību: “Palīdziet viens otram, un tādā veidā izpildiet Kristus likumu!”, sagrozīja apustuļa teiktā jēgu. Ar to viņš it kā ieliek svētā Pāvila mutē vārdus: “Okupanti, kolonisti, palīdziet viens otram, un tādā veidā jūs piepildīsit Kristus likumu!” Tas ir pilnībā ačgārni.

Šie vārdi ir jāattiecina uz latviešiem: “Palīdziet viens otram, un tādā veidā jūs izpildīsit Kristus likumu!” Latviešiem palīdzēt viens otram nozīmē rast saskaņu, ka dekolonizācija ir nepieciešama, ka visi civilokupanti ar likuma spēku ir jāpadzen no mūsu valsts. Tautai pat ir tiesības ar bruņotu spēku atbrīvoties no okupantiem un kolonistiem, kā to jau ir pierādījuši alžīrieši, kuri izdzina frančus, un indieši, kas izdzina angļus. Tātad šis baķuška pilnīgi otrādi sagroza Pāvila vārdus.

Nevajag baidīties no šī skaļā vārda – sātanisms. Esam pieraduši domāt, ka sātanisti ir kaut kādi – velna izskatā ar ragiem, kas, apģērbušies kaut kādās speciālās drēbēs, kaut kur slepus pielūdz Sātanu. Sātanisms ir tieši viltīgi, velnišķīgi meli. Manuprāt, tāds baķuška ir īsts sātanisma piemērs. Kas viņam devis tiesības svētā Pāvila teikto, kas attiecas uz patiesību, šādi pārtulkot?! Tas ir viens šī jautājuma aspekts.

Otrs, uz ko mēs, latvieši, bieži “iekrītam”, kad mums saka: nu, vecticībnieki jau te dzīvojuši kādus 300 gadus, viņi ir mūsējie, viņi ir savējie… Šis baķuška pierāda, ka viņš šeit nekad nav bijis savējais. Viņš uz Latviju ir atbēdzis no Krievijas, mēs, latvieši, viņam devām pajumti, lai viņš paliktu dzīvs, bet “pateicībā” viņš mums tagad iespļauj sejā. Tātad mēs, tas ir, mūsu senči kļūdījās, 1920. gada Miera līgumā automātiski paredzot pilsonību tādiem, kā šis baķuška. Viņi nav attaisnojuši mūsu, latviešu, cerības. Iedomājieties, viņi jau 300 gadus dzīvojuši šeit, mēs viņus esam barojuši, bet viņi vienalga skatās kā vilki uz mežu.

DDD: Patiesībā viņš ir labs piemērs, kādēļ nedrīkst automātiski dot pilsonību.

A.G.: Jā, spilgts piemērs, kādēļ nedrīkstēja dot, jo viņš aicina uz ļoti bīstamu referendumu – ļoti bīstamu! Tātad mūsu senči ir kļūdījušies, iedodot tādam pilsonību. Kļūda ir jālabo, kad vien būs tāda iespēja – kad Latvija patiešām būs neatkarīga valsts un, iespējams, izstāsies no Eiropas Savienības. Tad arī jāpieņem attiecīgs likums, kas ļautu izdzīt no Latvijas tādus kā šis baķuška, kurš sevi jau ir parādījis, atklājot, ka ir aizgājis parakstīties par latviešiem kaitīgu likumprojektu. Tādam, kurš tā rīkojas un aicina citus darīt tāpat, pieņemot attiecīgu likumu, pilsonība jāatņem, un tāds ir jāizraida no mūsu valsts.

Mums, latviešiem, jāizlemj, kā rīkoties, ko darīt ar tādiem kā, piemēram, Marina Kosteņecka. Var jau būt, ka viņas vecāki bija lojāli krievi, bet, manuprāt, ir izaudzinājuši nelojālu krievieti – pilnīgu latviešu tautas nedraugu Marinu Kosteņecku. Uzsveru, ka tas ir tikai mans viedoklis – analīzes viņai neesmu taisījis; lai taisa ekspertīzi un nosaka, vai viņa ir ienaidniece vai nav. Arī Marinai Kosteņeckai par viņas antilatvisko darbību būtu jāatņem pilsonība. Un mums, latviešiem, nav jāsamulst, kad mums saka – jā, mēs te 300 gadus dzīvojam. Vienalga, cik gadus šeit esi dzīvojis, bet, ja esi par referendumu, kas automātiski piešķir pilsonību mūsu ienaidniekiem, tad arī tu esi mūsu ienaidnieks, un viss.

DDD: Kur slēpjas iecerētā referenduma bīstamība?

A.G.: Referenduma bīstamība slēpjas šādā apstāklī: ja mēs tagad visiem automātiski piešķiram pilsonību, viņi centīsies mainīt Latvijas politisko iekārtu. Tāds ir viņu mērķis – to neslēpj arī idejas autori. Mums jāsaprot, ka tie ir mūsu ienaidnieki. Te gan ir jāpiebilst, ka šis referendums nebūtu bijis vajadzīgs, ja nepilsoņi būtu klausījuši mūsu integrētājiem, piemēram, tādiem kā Vaira Vīķe-Freiberga, Eiženija Aldermane, Sarmīte Ēlerte – un būtu aizgājuši un naturalizējušies tā, kā to izdarīja Nils Ušakovs… Kas ir Nils Ušakovs – latviešu tautas draugs vai ienaidnieks? Skaidrs, ka ienaidnieks, turklāt – ļoti bīstams ienaidnieks. Mūsu valsts vara, apstulboto latviešu cienītā Vaira Vīķe-Freiberga taču visus aicināja kļūt par pilsoņiem! Pats Dievs ir stāvējis klāt latviešu tautai un pretēji kangaru gribai nav pieļāvis naturalizāciju, kuru “meta pakaļ” par brīvu…

DDD: VVF ne tikai aicināja, bet pat aiz prieka bučoja naturalizētos jaunpilsoņus…

A.G.: Jā. Un, kad VVF beidza darbu pilī, vesels bars muļķu taču brauca un Dainu kalnā veidoja viņai ziedu paklāju. Lai jebkurš mūsu lasītājs, kurš pazīst kādu no tiem ziedu licējiem, pasveicina no mūsu avīzes tādu muļķi, kurš iet tādai dumjai un nodevīgai prezidentei, kas atdeva Abreni, dāvāt ziedus!

Visu saliekot kopā, skaidrs, ka ar mūsu tautu kaut kas ir noticis. Tā ir dziļā, morālā krīzē, pat depresijā, nespējot atšķirt labo no ļaunā, – tai var visu iestāstīt. Žīdiem vajag īpašumus – lūdzu, atdosim. Tagad piesakās arī krievu kopiena – kāpēc ne?! Ja jau žīdiem var, kāpēc tad krieviem neatdosim?! Atdosim visiem, kas pieteiksies – kāpēc tad ne?!

Zatlers aizbrauca uz Maskavu, Putins paprasīja okupantu pensionāriem palielināt pensijas – Zatlers iedeva, bet mūsu pensionāri pat nečīkst, kaut arī pašiem paliek mazāk. Tātad kaut kas ir noticis ar mūsu tautu…

Trešais apstāklis, kas bieži mulsina latviešus. It kā daudzi krievi pirmajā brīvvalsts laikā bija Aizsargu organizācijā un citādi izrādīja lojalitāti Latvijas valstij. Atcerēsimies, ka tad bija PSRS, un šie krievi bija pret PSRS. Tagad ir citi laiki, mums kaimiņos ir impēriskā Putina Krievija, kas ļoti simpatizē pat tādam baķuškam.

Man pašam trolejbusā bija saruna ar diviem kolonistiem. Viņi mani pazina, pienāca klāt un sāka mani skaļi iztaujāt, kāpēc esmu par dekolonizāciju? Es viņiem atjautāju: vai viņi sevi uzskata par lojāliem latviešu tautai? Viņi atbildēja: jā, lojāli. Mūsu diskusiju latviešu valodā klausījās visi pasažieri. Teicu, ja viņi izturēs vienu manu lojalitātes testu, tad es pats būšu pret viņu dekolonizāciju. Pajautāju – ja tagad Latvijai uzbruktu Krievija, vai viņi šautu uz krievu karavīriem? Viņi stingri atbildēja – nē! Es teicu, ka tad jau viņi šautu man un citiem latviešu vīriem mugurā, jo mēs gan šautu uz krievu armijas karavīriem. Viņi bija spiesti atzīst, ka tādā gadījumā viņi nav lojāli latviešu tautai. Tā, lūk! Tā jautājiet ikvienam. Tad izrādīsies, ka lojāla nav neviena, kas arī bija jāpierāda…

 

Sagatavoja Liene Apine


« Atpakaļ